Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



torsdag den 26. august 2010

EN AF DE GODE TING

Billedet er lånt fra netbutikken

Yes, nu kan jeg komme i min yndlings "sommerferiebutik" hjemme fra stuen.
Perlestrik er åbnet som netbutik. Indehaveren er en utrolig dygtig pige, og hendes hæklerier og sans for sammensætning af farver, er absolut værd at gå efter..... Strikkere bliver også slemt fristet!!!.
Jeg er glad i maven over at se nogle af mine designs er kommet gennem nåleøjet, og er med i butikken.
Slå et smut om siden (og lad dig friste????)
TILLYKKE PERLESTRIK

Er det ikke herligt at man nu kan "lege" sommerferie hele året?

1 kommentar:

  1. Jeg er fuldstændig enig med dig Perlestrik er en skøn butik og indehaveren Dorte er en dejlig pige med et godt humør og tillige dygtig :)

    SvarSlet