Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



mandag den 12. april 2010

JEG HAR SKIFTET UDSIGT

Jeg har for en kort stund skiftet udsigt.
Min første tur på stranden gav mig en fantastisk lyst til strukturstrik, snoninger.
Mange spørger ofte hvor inspirationen kommer fra, mit svar er LIGE HER
Spor der krydser, små trippende spor og mit spor - masser af inspiration til masker og mønstre.
Jeg har af nysgerrighed besøgt Mygdalhus, som er en sammenslutning af kunsthåndværkere - her var der også inspiration -
Nåh ja ! så røg der lige et kit til et hæklet tørklæde med i inspirationsrunden. Tørklædet er fundet hos en fanatstik hækler lige her
Mere inspiration - ja mon ikke - jeg elsker sten & muslingeskaller og har mindst et par lommer fulde når jeg tager hjem - bare for farvens skyld eller formen, bare inspiration.
Jeg har fået luftet godt ud i støvede og gamle tanker og har fået gjort plads til nye. Det er så befriende ja- nærmest inspirerende.

Himlen og havet viser sig i dag i de mest intense blå nuancer og  intet der skygger for solen

Jamen, hvor er livet dog fantastisk

1 kommentar: