Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



fredag den 12. november 2010

STRIKKEBIBLIOTEK

Lille udsnit af strikkebibliotek


 
Det går lige så stille fremad med at få flyttet mit strikkebibliotek.
Det går lidt langsomt, fordi jeg er nødt til liiige at læse lidt i de bøger, der ikke har været i hånden længe.... og pludselig er der gået al for lang tid med andet end det der var planlagt.
En af mine svigersønner (den kære dreng) kiggede fortvivlet på stakke af bøger og spurgte om jeg ikke kunne undvære nogen af dem? Jeg ved da ikke hvad han tænkte på!. Nå efter kritisk gennemgang blev der lagt to bøger fra, men efter en endnu mere kritisk gennemgang er de kommet tilbage i reolen, så nej - jeg kan ikke undvære en eneste af dem!!!
Den nye Knitter's Almanac af Elizabeth Zimmermann (genudgivelse) er også på hylden, den er blevet rigtig fin!
Har du dit eget strikkebibliotek? Er der bøger du er specielt glad for?
Jeg har flere yndlingsforfattere, selvfølgelig EZ men også Sally Melville, Montze Stanley og Mary Thomas og... og...
Er det ikke lige vejr til at læse en god strikkebog?
God weekend til alle 


2 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud.. gid det var mit bibliotek :)
    Hav en god weekend
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Jeg er glad for alle mine strikkebøger og ville ikke undvære en eneste af dem. En af dem, Rib, ret og riller, har jeg vundet her hos dig :-)

    SvarSlet