Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



mandag den 29. november 2010

DEN BEDSTE LEG

Jeg sidder og smiler.... eller det klukker nærmest indeni.
Jeg havde besøg af Johan (4 år) i går. Allerede da han, gemt bag en stor blomst, trådte ind af døren sagde han: Vi skal lege flodheste! Tænk at få lov til at være en flodhest - måske ikke det mest charmerende. Efter mange lege kom den bedste:
 Vi kan lege mormor og ungerne! Du er ungerne og så er jeg mormor! Og så greb Johan ellers mit strikketøj og klikkede lystigt med pindene, jeg sad fuldstændig lamslået og anede ikke hvordan man legede "ungerne". Det betød åbenbart ikke noget, så længe jeg bare var stille!!! Men jeg smiler nu stadig.. og Johan fik strikket en "vrangmaske"

4 kommentarer:

  1. Hahahahahahaha!
    Hvor helt vidunderligt!
    Hvor livsbekræftende!
    Tak for denne vidunderlige historie fra det virkeligt virkelige liv.

    SvarSlet
  2. Åååårh - jeg glæder mig....hav en god aften!

    SvarSlet
  3. Ja, så sødt....... dejligt med børnebørn, og jeg kan fortsat kun glæde mig.

    SvarSlet