Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



tirsdag den 20. juli 2010

AWARD

Jeg er igen kommet i betragtning og har fået en award fra Kys en frø
og tusind tak for det.


Der er nogle opgaver der skal løses:
1. Send et kram til den du har fået den af:
Kære Elin Emilie
Du får et kram hver dag, nåer jeg aer på min fine pung til hæklenåle, men nu får du lige et ekstra.

2.Kopier Award
3. Skriv tre ting man elsker ved sig selv.

Hold da op, hvorfor er det lige, at alt det man er utilfreds med kommer myldrende? Der skal virkelig tankekraft og koncentration til...  Det jeg elsker ved mig selv er faktisk også det, der sommetider giver problemer.
1. Jeg er et omsorgsfuldt menneske - men bekymrer mig ofte alt for meget om andre
2. Jeg får ideer alle vegne - der nogen gange er temmelig forstyrrende for, hvad jeg ellers havde planlagt
3. Jeg kan se selv de mindste lyspunkter i mørke stunder
4. Vis et billede af noget du elsker

Jeg bilder mig ind at det er dåserne jeg falder for, men chokoladen er nu også temmelig fantastisk.
5. Giv stafetten videre til 5 bloggere

Jeg kan ikke give stafetten videre til 5 bloggere. Se min blogliste, der er rigtig mange fantastiske bloggere, som jeg med glæde følger. I er alle nomineret til en blogaward - hvis I har lyst til at lege med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar