Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



mandag den 17. maj 2010

KLIP UPDATE

Ønsker du hjælp til at klippe i dit strik så mød mig her. Jeg skal nemlig på bondegårdsferie i  Nordjylland og er i Hjørring d. 1. juni 2010
Det kunne da være rigtig sjovt at mødes - sådan rigtigt.

Jeg vil også rigtig gerne møde jer, der vil i gang med Domino strik, eller dem der bare vil snakke om strik og andre finurligheder.

Håber vi ses

3 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt med en tur til Hjørring. Jeg handler en del i Perlestrik og vil kigge ind den l. juni. God tur til Nordlylland.

    SvarSlet
  2. Hej Emmy
    Jeg glæder mig til at møde dig. Måske har du lidt strik med, så jeg kan se hvad du laver.

    SvarSlet
  3. I lige måde, jeg tager lidt strik med :-)

    SvarSlet