Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



søndag den 20. november 2011

UPDATE



Jeg har været på et rigtigt hyggeligt julemarked i Billund.
Jeg tog til Billund for at købe en opskrift til et hækleetui lavet af Lene. Ikke at jeg i min vildeste fantasi tror på at kunne lave et etui på højde med Lenes, men lidt har vel også ret.
Mine øvrige fund er en syæske betrukket med det fineste stof og en lille sød hæklet ugle,
Det er rigtig dejligt at se krativiteten blomstre.

Her skulle så være bragt et billede af et hæklet tørklæde, men nej! For f.... da osse! Min netforbindelse og jeg er igen ikke helt enige! Så det må vente - øv.
I morgen får jeg opdateret forbindelsen - håber jeg i hvert fald????

Nå men alt i alt har det været en rigtig hyggelig dag hvor jeg mødte flere af mine tidligere kursister. Tænk at vi er så privilegeret at vi altid har noget at tale om når vi mødes.

Glæder mig til at vende tilbage på en hurtigere forbindelse.

3 kommentarer:

  1. Bare flotte ting, du valgte at købe. Det er vildt flot, det stof! Hvem har lavet æsken?
    Tak for tippet - nu følger jeg også Lene.

    SvarSlet
  2. Det fremgik ikke hvem der havde standen. Glemte helt at spørge.
    Det er rart når der er mange der bakker op om et arrangement, men det er ikke altid let at være kunde med så mennesker.

    SvarSlet
  3. Hej Ingerlise. Har nu tjekket min spammail, for jeg ved at jeg ville ha' svaret og tjekket dig ud med sådan et fedt bloggernavn. Og hvem fandt jeg så lige i spam, jep dig og rigtig mange andre (oh ve og skræk, hvorfor mon de er havnet der? Hvad mon jeg har trykket på?). Håber at du får fornøjelse af mønstrene og du er altid velkommen til at skrive til mig, hvis der er problemer med mønstrene.

    SvarSlet