Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



torsdag den 27. marts 2014

LIV - ja da:-)










Der er nogen, der siger at julen varer lige til påske - men mon ikke det er på tide at få skiftet julehilsenen ud. Opfordringer har det i hvert fald ikke skortet på.

Lige nu arbejdes der på materiale til FiberFest i Ry på lørdag, hvor jeg har to workshops - en i Freeform og en i "oldemor" med variationer.









Jeg glæder mig rigtig meget til at se resultaterne af begge workshops.

Måske ses vi?


Ingerlise
Posted using BlogPress from my iPad

5 kommentarer:

  1. Sikke en sød lille startblomst <3

    - Anne

    SvarSlet
  2. Hej Ingerlise
    ja, jeg ville ønske vi sås.
    Jeg havde planer om at komme, men det kan ikke lykkes denne gang, desværre. Jeg må satse på vores strikkeweekend herovre fra 21.6. Måske du kommer der ?
    Knus Ingrid
    Samsø

    SvarSlet
  3. Hej Ingerlise, har du set, at der også er kommet et forum med Free Form på Face? Jeg har ikke lavet noget fornylig, men kunne godt tænke mig det, derfor jeg meldte mig ind i den gruppe.
    God tur til Fiberfest i Ry ;o)
    Irene Jensen Hørning

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet, Irene. Det skal jeg da lige have kigget på.
      Det var en dejlig dag i Ry:)

      Slet