Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



fredag den 13. februar 2015

JEG ØNSKER MIG.......








Der er en vis forventning når "en af de små" siger:
Mormor, jeg kunne godt tænke mig...... "En hue i alle regnbuens farver"
Kan du strikke sådan en?

Om:) - selvfølgelig:)

Den er blevet lige som den skal være, og klassekammerater har endda spurgt, hvor den er købt.
De synes, at huen passer lige til Johan - og at det er en supersej mormor, der kan lave sådan en hue.

Når vi laver noget i fællesskab, så er glæden mere end dobbelt op!

Nok en tanke værd:)

God weekend
Ingerlise

PS Ved alle farveskift er der strikket en omgang glat, så overgangen bliver "uden vrangmasker"





Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin hue. Tak for tippet med at strikke en omgang glat, det vil jeg huske.

    SvarSlet
  2. Det er jo let nok, når der er en ung "designer" ind over.
    Velbekom mht tip, jeg bruger det ofte, hvis ikke vrangmaskerne skal være en del af udtrykket.

    SvarSlet
  3. Fin hue og et skønt barnebarn med smilehuller. Det med at strikke en omgang ret eller glat ved farveskift har jeg brugt i mange år. Også god fastelavnsweekend til dig:-)

    SvarSlet