Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



søndag den 8. januar 2012

HÆKLENÅLE TIL........


Lykkens "gudinde" har været på besøg og efter køkkentjans og lidt bestikkelse var han klar til at trække lod.




58 lodder var der i frugtposen!




og den heldige var nr. 28.

Så Christina (kommentar 3. jan. 2012, kl 00.13) du har nr 28. (Send venligst din adresse)

Sikke en energi der er i jeres kommentarer. Det sprudler med gode ønsker og kreativitet.

Rigtig god søndag.

Ingerlise

PS Søndagsskolen starter i næste uge med en ide og lidt hækleri.

6 kommentarer:

  1. Hej :)

    Skøn blog du har her.

    Øv at jeg ikke nåede at være med eftersom jeg først har fundet dig nu :)

    God søndag!

    Kh. Jenny

    Ps. Tillykke med de 200 læsere.

    SvarSlet
  2. Så har jeg sendt dig en mail med min adresse :-)

    Hvor er jeg glad for at det var mig der vandt, stort kram til 'gudinden' fra mig :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke Christina ;o), så skal de nye hæklenåle vel indvies, måske noget free form;o) og hilsner til jer alle med godt nytår;o)
    Irene

    SvarSlet
  4. Det bar super lækkert at komme hjem til gevinsten i postkassen i dag :-) se de smukke sager på min blog, endnu engang tak for præmien.

    SvarSlet
  5. Hej Inger Lise!
    Jeg har tideligere deltaget i work shops med dig på messen i Fredericia. Da jeg er vild med dominostrik, kunne jeg godt tænke mig at prøve noget nyt. Nemlig trekanter. Jeg har nemlig set den smarteste jakke strikket i disse, desværre i en engelsk bog, så jeg har endnu ikke givet mig i kast med denne udfordring. Måske du kunne tage denne teknik op?
    Venlig hilsen Nina Christensen

    SvarSlet
  6. Hej Nina

    Kunne du ikke fortælle hvad det er for en bog du har set eller evt. henvise til et billede. så vil jeg meget gerne tage teknikken op.

    Venlig hilsen
    Ingerlise

    SvarSlet