Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



tirsdag den 8. marts 2011

HVA´ LAVER DU???

Spørgsmålet får jeg egentlig ofte stillet - nu hvor jeg tænker nærmere over det! Svaret er lige så ofte IKK´ NOGET!
Men det passer ikke helt, for jeg har oftest gang i et eller andet. Ikke altid lige vigtigt og bestemt ikke altid lige heldigt!
I dag har jeg arbejdet med rester. Jeg har adskillige lynlåsposer til at at ligge med lidt garn og små elementer til freeform og i dag fik jeg tømt lidt ud i en af dem.

Resultatet blev et armbånd.

Syet på et stykke elastik


Pyntet med knapper


Men der mangler lige lidt

Nu har det fået en ordentlig omgang hårlak og ligger og tørrer, så det hele er faktisk kun et eksperiment.
Hvad eksperimentet går ud på? Jeg vil undersøge om hårlak kan stabilisere de hæklede elementer, så armbåndet kan bruges!
Lidt har jeg da lavet.

Nyd dagen

8 kommentarer:

  1. Hvor er det dog smukt, Ingerlise!
    Min mor brugte hårlak til at stabilisere hvad som helst. Mon ikke det lykkes.

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt - bare jeg kunne det!!

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint...god ide at lave et armbånd på elastik...

    SvarSlet
  4. Åh, hvor er det bare et blæret armband - super fint!

    SvarSlet
  5. Aiiii, hvor er det bare fint :)

    SvarSlet
  6. super flot armbånd,,,,free form skønt
    Irene fra Højbjeg/Århus

    SvarSlet
  7. hvor er det smukt... hvordan laver du de runde der nærmest ligner muslingeskaller???
    Hilsen Rikke

    SvarSlet