Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



mandag den 6. september 2010

HVAD ER DET?

Efter at have haft besøg af et par meget stærke og friske fyre med en motorsav, ser jeg lige pludselig min have fra helt andre vinkler.
De to billeder viser massakren - af den gode slags, men til det sidste billede kan jeg spørge - på bedste Piet van Deurs vis: Hvad er det? (Undskyld til jer, der er så unge at I ikke kan høre dette spørgsmål for jeres indre øre!)
Det er såmænd et billede af naturen, der helbreder sig selv! I tidernes morgen - og det er længe siden- var der bundet et nylonreb om træet til montering af en hængekøje!!!. Nu har træet dækket rebet, så kun en lille ende er synlig. Det er en sjov tanke, at den der engang fælder træet skal gætte på hvad det nu er, der er inde i træet og hvorfor det er der?
Fantastisk helbredende kraft der er i naturen, ikk?

2 kommentarer:

  1. Hvor sjovt! Det havde jeg ikke gættet. Jeg gættede på, at der havde været et slags hegn der engang, som træet så har "dækket" noget af, men jeg kunne ikke greje, hvordan det var blevet blåt!
    Godt at få ryddet op. Det ser ud, som om det giver luft ;-)

    SvarSlet
  2. Spennende og felle slike store trær - man får liksom litt større hage med ett:)

    SvarSlet